Pack Comedia

Eugeni Alemany i Miki Dkai

Un mix de dos còmics que farà riure com mai a tot el públic present

Monólogo

Un mix de dos còmics que farà riure com mai a tot el públic present. Un gadità com Miki Dkai i un valencià reconegut com és Eugeni Alemany formen un pack que no té desaprofitament.


EUGENI ALEMANY

Eugeni Alemany és un conegut presentador, reporter i guionista de televisió. Al llarg de la seua carrera ha treballat en les principals cadenes del nostre país, fent tot tipus de programes: "Caiga Quien Caiga", "Trau la llengua", "Gormandia", "Nos pierde la fama", "Xq no calles", "A la fresca", "Sense filtre", etc. El seu estil irònic, enginyós i divertit ha fet molt popular a aquest valencià, que ara trasllada el seu humor de les pantalles de TV als escenaris teatrals, amb un espectacle 100% imprevisible.

Ens presenta un xou que, sota l'aparença d'un monòleg, juga amb la improvisació i la irreverència teatral del cabaret, la interacció amb el públic i el ritme frenètic característics dels programes de televisió en directe.


MIKI DKAI

Los espectáculos de Miki Dkai están 100% basados en hechos propios, en situaciones que a diario ocurren en su vida. Con él lo más cotidiano se convierte en el humor más fresco, dinámico y descarado. Destacan los continuos comentarios propios que, con el arte que le caracteriza, se transforman en gags. Espectáculos de estilo muy particular en el que el carácter andaluz del artista es uno de los principales protagonistas.

Miki Dkai, cómico gaditano, afincado en Valencia, Alboraya, desde hace 5 años que nos cuenta cómo se ha adaptado a las costumbres valencianas y a la manera particular de vivir de la terrera. Cómico habitual de Las Noches de la Comedia y Comedy Central, actualmente en gira junto a Enrique San Francisco, en la obra teatral ¡¡Pesadilla en la Comedia!!

 

Este sitio web utiliza cookies, tanto propias como de terceros para recopilar información estadística sobre su navegación y mostrarle publicidad relacionada con sus preferencias, generada a partir de sus pautas de navegación. Si continua navegando, consideramos que acepta su uso. Más información.   Aceptar